Asmens dokumentų išrašymo centro pranešimas

2018-09-26
Informuojame, kad Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, vykdydamas Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos nurodymus, planuoja š. m. rugsėjo 26 d. atšaukti sertifikatus, įrašytus 2009-2010 m. išrašytose asmens tapatybės kortelėse, o š. m. spalio 10 d. - atšaukti sertifikatus, įrašytus asmens tapatybės kortelėse, kurios išrašytos nuo 2011 m. sausio 1 d. iki 2012 m. liepos 3 d. (imtinai). Asmenys, kurie aktyviai naudoja nurodytu laikotarpiu išrašytas asmens tapatybės korteles elektroniniam parašui (tokių šiuo metu yra apie 5 tūkst.), yra kviečiami atvykti į artimiausią migracijos tarnybą ir pateikti prašymą dėl naujos asmens tapatybės kortelės išdavimo. Naujos asmens tapatybės kortelės šiems asmenims bus išrašytos skubos tvarka per 5 darbo dienas. Atkreipiame dėmesį į tai, kad sertifikatų atšaukimas niekaip neįtakos asmens tapatybės kortelės, kaip asmens dokumento, naudojimo. Iš anksto atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Dėmesio!

2018-09-11
Nuo 2018 m. spalio 1 d. reikės pildyti naują Pranešimo išmokai skirti formą – NP-SD2. Esama NP-SD forma nebus priimama. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2018 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. V-330 „Dėl Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2010 m. birželio 4 d. įsakymo Nr. V-243 „Dėl duomenų apie apdraustuosius ir draudėjus pateikimo ir tikslinimo taisyklių, socialinio draudimo pranešimų/prašymo formų ir jų elektroninių duomenų struktūros aprašų patvirtinimo“ pakeitimo“ patvirtinta nauja Pranešimo išmokai skirti forma – NP-SD2, kurioje duomenis išmokai skirti reikės nurodyti pagal laikinojo nedarbingumo laikotarpius. Naujojo NP-SD2 pranešimo pildymo tvarka aprašyta pakeistose Duomenų apie apdraustuosius ir draudėjus pateikimo ir tikslinimo taisyklėse, kurias galima rasti čia .